View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjedde med meg under den verste tørkeperioden hvor jeg en ganske så habil stoner hadde kvittet meg med all toleranse. Fikk noe utroooolig dårlig hasj i hendene. Dårligste jeg noen gang har lagt mitt øye på. Kunne egentlig droppet å røyke den, meeeen, slik ble det jo ikke :skogstroll:
Null funk, ofc, men røyket det jo opp:rolleyes:

Nå har jeg sittet en stund og prøvd å finne på noe morsomt å avslutte med, for det er jo mandag, så det er viktig det. Litt tull er bra for timspiriten, har jeg hørt, og vi er jo et tim, har jeg hørt. Alle barn av regnbuen til sides; etter å ha vært innom temaer som rullestol, kokain, rabarbra, Julius, petometer og enda en rullestol, for å nevne noe, så tenker jeg at dette hørtes mye bedre ut oppe i mitt eget hode enn det vil gjøre for resten av verden, for når jeg nå skriver om dette, så tar jeg meg jo i å tenke på det jeg nettopp skrev, og jeg må nok erkjenne at det antageligvis var litt vulgært, ja, til og med umorsomt, og ikke burde skrives om. Vitses om. Diktes om... Antageligvis, ja, for min hukommelse er ikke så bra, så 100% sikker kan jeg jo ikke være. "En planke for din tanke", spurte alltid min far da jeg var med han på jobb på sagbruket. Det var tider det...hadde så mange planker. Men etter hvert da hukommelsen begynte å dale, så ble det mindre plank. Omstillingen ble litt brå for meg mentalt. Etter noen dager med angst så gikk det i snurr for meg. Politiet kom og hentet meg på byggmakker. Slo meg litt vrang da jeg ikke fikk plank. Tantene mine sendte de heldigvis hjem igjen, men de beslagla min Ford Econoline. Stemningen i familien har vært litt rar siden dette skjedde. Er ikke sikker. Men kan jo tenke meg det da. Føler det er litt mixed-signals, men det kan jo bare være meg. Gidder ikke tenke så mye på dette lenger. For nå lever jeg et sunt og lite materialistisk liv. Begynt å ta planken daglig og vi trives med det.