View Single Post
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Han gikk i fra ett behagelig liv til å bli en av verdens mest hatede og kun sett på som en klovn.
Og nå skal han stilles for riksrett.
Er det bra strategi?
Eneste mulighet jeg i så fall ser er at dette kan bli bra for republikanere i fremtiden.
Men jeg tror ikke han tenker så langt eller på andre en seg selv.
Vis hele sitatet...
Ja, det var derfor jeg sa at jeg var overrasket over at han ikke stoppet akkurat i tide. Strategien har funket temmelig bra den. Han tapte valget, men ikke med mye og han fikk nest flest stemmer i historien. Han lyktes godt etterpå i å skape mistillit til systemet og legge et grunnlag for hva han nå enn har planer om å gjøre etterpå. Så dro han det, heldigvis får vi nesten si, akkurat litt for langt. Som sagt lurer jeg på hvor mye som har vært bevisst strategi og hvor mye som er vrangforestillinger, men jeg er uansett rimelig sikker på at det i hovedsak er sin egen linje han har kjørt. Han er ikke akkurat typen til å ta konstruktiv kritikk, han omgir seg stort sett med et hoff som er enig med ham.

Jeg kan virkelig ikke se at Trump har vært bra for det republikanske partiet på sikt, eller for noen andre for den saks skyld. Men det kan hende han har vært ganske bra for Trump. Noen politisk karriere får han nok ikke videre, men tipper han vil lykkes bra i f eks å bli mediemogul eller på en eller annen annen måte dyrke egoet sitt. Selv om denne siste vendingen nok kostet ham en god del flere hjerter enn den vant. Det jeg er helt sikker på er at han ikke tar inn over seg du eller noen andre hater ham. Så lenge han ikke blir oversett.