Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har møtt en fra SD. Forrige helg. Han var relativt ung, 38 om jeg husker rett. Fikk penger i det jeg kom til han, og etterhvert så vi på film og snakket. Så begynte han og ta på meg, og jeg bare følte ikke at jeg kunne stoppe han eller gå derfra. Selvom jeg er ganske sikker på at han ikke hadde blitt sur eller fornærmet. Han var utrolig hyggelig og imøtekommende. Det var kanskje akkurat derfor jeg følte jeg ikke kunne si nei. Han fortjente jo ikke å bli avvist. (Vet! Det gir ikke mening nå!)
Vi fortsatte og etterhvert hadde vi sex. Jeg dro hjem og så fikk jeg mere penger av han.
Jeg har litt fortrengt de minnene, og jeg kjenner at jeg blir veldig kvalm når de dukker opp igjen.

Helt ærlig, så hadde jeg ikke forventet eller tenkt at vi kom til å ha sex. Nettopp fordi at han virket så utrolig seriøs mtp dette konseptet. Han var ganske formell, hyggelig, nøye, detaljert og veldig ryddig av seg. Han jobbet innen helse. Jeg trodde virkelig vi kunne ha en SD relasjon uten sex involvert.
Vel, lurer på hva som hadde skjedd om jeg hadde nektet å ha sex med han. Jeg hadde nok følt meg bedre med meg selv.
Så, ja. Tror det er nesten umulig å fonne noen på SD som ikke vil ha sex. Jeg stoler ikke på en eneste sjel derfra lengre.
Nå har jeg i hvert fall pengene, så det er i hvert fall noe positivt ved denne katastrofen.