View Single Post
Sitat av robhol Vis innlegg
Første avsnitt ser du ut til å dra ut av tynneste lufta. Hvor er all stigmatiseringen du ser ut til å kommentere, når avsnitt #2 viser at du egentlig skjønner grunnen til at temaet ikke er velkommen lenger? Det er jo nettopp det som er poenget, som også går trivielt frem fra første innlegg i tråden.

Men greia er liksom at Freak plutselig kollektivt har fått for seg at "bolere er ondskapsfulle"? Please.
Vis hele sitatet...
Jeg sa aldri at freak kollektivt har fått for seg at bolere er ondskapsfulle. Jeg mente at hos mange norske folk så har de den tanken. Dette er noe jeg opplever med å lese kommentar feltet på doping saker, å snakke med folk generelt etc. Jeg mente bare at freak sin besluttning å fjerne steroider tråder reflekterer hvordan doping middler er representert i norge og hvordan du kan trekke paraller mellom det som skjer i norge og på freak atm

Her i norge er det ingen som vil hjelpe eller guide folk til å bruke doping fornufting. Folk vil bare skyve det under teppet og late som at det ikke eksisterer, mens de værste narkisene får hjelp, bolig, sted å skyte opp, lege som overvåker dem etc.

jeg synes det er bare rart at det å stappe androgeniske hormoner i deg blir sett på som en stor synd, mens å stappe heroin i deg så er du et ''offer''
Sist endret av Sitronbrussomsm; 1. februar 2021 kl. 20:18.