Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, da mener jeg han bør føye seg. Jeg kan jo selvfølgelig også la meg selv bli utnyttet ved å si ja til prisen som han foreslår. Det samme skjer forsåvidt i veldig mange yrker også.
Samtidig så kan jeg også selv velge å frastå fra å ha sex, men jeg kan også velge å ha det hvis jeg i øyeblikket ønsker det likevel. Dette er ikke prostitusjon fordi jeg kommer ikke til å ta betalt for å ha spesifikt sex.
Utseendet har sikkert en del å si, men altså hva er poenget ditt? At jeg kommer til å få dårlig selvtillit av at en eller annen gammel fyr ikke vil betale så mye som jeg krever for et møte?


Lurer på litt, hva er vanlig pris å ta for for eksempel en middag med noen? Eller er det ikke ok å diskutere priser her inne, kanskje? Har allerede blitt tilbudt 10k fra noen, er det å anse som høyt/lavt?
Vis hele sitatet...
Heisann vil du høre på en som kan dette fra innsiden? Ingen er interesserte i å betale deg for middag uten sex, men de er redde for skriftlige bevis på sexkjøp pga de kan få bot og fengsel så derfor prøver de å kamuflere at de forventer sex. Det er en uskreven regel alle innblandet i sugardating vet at er en del av det og for de fleste det eneste målet med det. Du risikerer å ha kastet bort to timer på å spille søt og hyggelig mot en mann som nekter å gi deg penger om du sier hadet bra etter middagen og du kan risikere å bli truet med å bli uthengt som både hore og svindler..

Det er mye du ikke har skjønt om du tror at det er pga menn byr lavere pris på deg som du kommer til å få dårlig selvbilde og psykiske problemer av... Det er ikke derfor men pga disse mennene ikke har respekt for deg og du blir presset til å bli med på ting du egentlig ikke vil med menn du egentlig syns er stygge og frastøtende.. Mange føler det som et overgrep selvom man har sagt ja men det er jo bare pengene man sier ja til og det betyr ikke at man innerst inne har lyst på sex selvom man blir med på det.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og hvor mye er vanlig å betale for, la oss si, et nakenbilde?
Hvis ikke dette går an å snakke om her så bare ignorer dette spørsmålet eller slett innlegget.
Vis hele sitatet...
Fra 1 til 50 kroner for et bilde men det vanligste er å selge bilde pakke med f eks 200 bilder for 150-300 kroner.

Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Du kan f.eks selge brukte sokker og truser istedet? Overraskende mange som er interessert i slikt. Mest trolig mindre psykisk belastende, og.
Vis hele sitatet...
Det er mange som kjøper det ja! Men av 500 stk så krever 495 av de å få slikke deg på foten mens de runker og du må se på, når han skal kjøpe sokker av deg, eller vil at du runker han og lar han sprute på deg, eller i det minste at han får ta av deg trusa og "kjenne" på deg når han skal kjøpe truse. Truse og sokkesalg er så å si aldri bare dét så det er også veldig belastende psykisk fordi grensene blir hele tiden presset og plutselig har du en fremmed manns sperm på hånda for 1000 kr for det du trodde bare skulle være et trusekjøp. Det er mange overgripere blandt sånne menn som ikke tar nei for et nei og jeg kjenner flere som har gått med på å ta av seg trusa foran de for så å blitt overfalt og befølt uten at det var avtalen... Man skulle tro sokkekjøpere var harmløse og på en måte er det en uskyldig fetisj men det er seriøst ikke gøy når de blir så kåte foran deg at det bare blir skikkelig creepy!
De fleste som selger sånne ting rekrutteres til å begynne å selge sex også fordi selvrespekten forsvinner etter en stund, selvhatet vokser for hva slags ekle ting man har blitt med på og å selge sex for litt mer penger da er veien kort å gå og det blir en form for selvskade. På mitt dypeste fraråder jeg jenter å begynne med noe av dette!