View Single Post
Eksistensidealist(?)
Flove's Avatar
6
Takker gledelig nei til COVID-vaksiner.

Er ikke så spesielt entusiastisk til populasjonsreduksjons-linken til disse vaksinene, heller.

Det er samme hva slags trusler, sosialt misnøye, eller menneskerettighetsbrudd som ville vært forsøkt innført for oss som velger "the good old fashion way" (aka. vårt 6++ millioner år erfarne immunforsvar, pluss gruppeimmunitet): Det er et vennlig nei takk, og et genuint lykke til, fra meg.

Jeg håper det fungerer bedre enn antatt.

Så langt er 29 personer døde/direkte skadet fra vaksinen i Norge. Det er igjennom de første 11 dagene.

Vaksiner som konsept kan jeg digge:
Noe du gjør i én omgang, som gangner din og folkets helse for alltid.

Vaksiner i praksis, derimot, med sine direktevirkninger / "bi"virkninger, samt potensialet for skadelige langtidsvirkninger igjennom generasjoner på generasjoner... De er alle gode nok grunner for å forstå at folk sier nei.

I tillegg, på et mer "spirituelt" plan:
Elsker potensialet som ligger iboende i oss som mennesker.

Vi har blitt alt for distrahert med krykker (=ting) på utsiden, enn de fantastiske gavene, evnene og innsiktene som kommer fra "innsiden".

Vil heller være en del av å utvikle menneskehetens iboende potensiale og bevissthet, enn å rømme til utenforliggende substanser som plaster på potensielle sår.

Det føles litt krenkende for sjelen (og kroppen) å hevde dominans i vår forståelse av naturen, for å være ærlig.

Universet har fortsatt nesten 14 milliarder dokumenterte år med erfaring.

Universet er bevisst.
Det virker i hvert fall sånn, når vi selv besøker denne helhetlige bevisstheten.

Derifra finner jeg et samhold forbi innstinket av å rømme fra frykt. I bevissthet om vår samhørighet med alt, kan jeg ikke lengre kun sørge for kroppslig overlevelse og beskyttelse av mine fysiske identiteter... Det er noe mer som vi kan delta i, om vi ønsker.

Samtidig vil jeg gjøre det uendelig klart:
Hva enn du føler er riktig for deg, det støtter jeg. Gjør det. Takk for Deg.
Sist endret av Flove; 18. januar 2021 kl. 02:21.