View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yo knert1 trådstarter her

som du ser etterspørte jeg dommer mellom 1-5 år? Jeg skriver Gjerne da av større alvorlighetsgrad, gjenger, drapsforsøk, voldtekt osv og dommer som er for milde eller for strenge.

Så bota di for en joint er helt uinteressant. Tenker på saker med torpedo, org krim, grov narkotikabrudd kilovis, grov vold, pedofili, eller andre saker ala youngblood, harnes osv.
Det er ikke mulig å søke seg frem på Lovdata etter dette.

Ja 3 år for hasj er store mengder hva ellers???? Det er jo lange dommer jeg er etterspør så? men tre ganger så store mengder har for eksempel bare fått et år mere. Et år for voldtekt er ikke unormalt men jeg har ikke bedt om hjelp til å finne detaljene i hvorfor dommene har blitt som de har blitt. Husker jeg leste om en som fikk 18 mnd for å voldta et spedbarn, 7,5 år for drap, og jeg syns det er værre enn 50kg hasj som fikk 6 år. Så fins tilfeller hvor værre lovbrudd eller større mengde har fått lavere straff i et annet politidistrikt og høyere i et annet. Er litt sånne saker og sammenligninger jeg hadde et arkiv over av nyhetsartikler men PCen har sagt morna.. Forskjellig rettspraksis og dommer som har vært for strenge eller for milde.

Kanskje ikke interessant for deg men for folk som havner inn i større saker enn en joint og for oss som bryr oss om justis er det veldig interessant. Er ordentlig lei meg for at det gamle arkivet mitt ikke hadde backup..