View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjenner jeg blir litt frustrert over svaret ditt. Jeg er selvfølgelig åpen for input og svaret ditt blir tatt i betraktning - dog kjenner jeg ikke på lik linje med andres. Har du i det hele tatt lest gjennom hva jeg skrev? Jeg har gått til behandling praktisk talt i 17-18 år, både hos ARA og ABUP blandt andre. Klart vi har jobbet med kognitiv terapi. Vi har jobbet med en hel masse haug, og jeg skal naturligvis fortsette prosessen, men det kommer til å ta tid. Og hvorfor er det å ha det verre enn andre et valid argument, det som settes spørsmål ved her er jo min arbeidskapasitet og arbeidsevne til å fungere i praksis i et normalt arbeid..?
Du høres ut som saksbehandleren min på NAV.
Alikavell skal jeg støtte deg i det du sier med at fast arbeid skaper gode rutiner og mestringsfølelse, det er klart. Men jeg har vært i flere typer arbeid, både som frivillig og som normalt ansatt, som ikke omhandler NAV på noe sett og vis. Men som presisert over, tiltaket jeg er i per dags dato er faktisk ganske ok og jeg trives i utgangspunktet med det. Det handler liksom ikke om det.
Vis hele sitatet...
Ja jeg har lest det og har vært gjennom det selv. Hvis du bare ville ha svar om at du burde få ufør så burde du ikke spurt sorry.. Jeg nevnte alderen din og det var av en grunn fordi hjernen er først ferdig utvikla når man er minst 25 og det er fra nå du begynner å forstå deg selv bedre rent psykologisk og vil få bedre utbytte av behandling. Å være såkalt problembarn med vond oppvekst kvalifiserer ikke til ufør, fokuser på å bli et løvetannbarn istedet. Du har mange forutsetninger for å få det bedre bare du drar i de riktige trådene