View Single Post
Syntes det å prate med folk om en topic er drit gøy. Ikke sånn small talk om været og venner og blah blah blah, men å snakke om samfunnsproblemer, politiske meninger, osv er rett og slett drit gøy. Er det noen jobber rundt dette? Har tenkt på podcasts, men det er vel ikke en jobb.

Eventuelt hadde det vært helt sykt å lage dokumentar filmer om tabubelagte temaer.

Må si at innlegget ditt åpna litt øynene mine, jeg kan jo ha jobben som en fritidsaktivet. Det har jeg ikke tenkt over. Glemte helt at å debattere, lage dokumentarer og snakke kunne vært en jobb.

Har ikke politiske meninger om alt, men ruspolitikk er noe jeg virkelig brenner for.
Vis hele sitatet...
For at dette skal være av interesse for andre må du litt tyngde. Eksempelvis ha studert statsvitenskap eller noe ved Farmasøytisk institutt på UiO. Hvis ikke blir det bare nok en random fyr som mener masse om drugs på internett. Dem er det veldig mange av.

Jeg tror kanskje ikke at ruspolitikk er det du burde konsentrere deg mest om. Hva en elev ved videregående skole mener om rusmiddler er for de fleste helt irrelevant - og kan få motsatt effekt av hva du ønsker (veldig mange syns ikke at ungdom skal bruke ulovlige rusmiddler, dette selv om de eventuelt bruker selv). Altså mye fokus på de negative sidene ved rusbruk.