View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skal videreformidle den artikkelen. Jeg er helt enig der.
Vis hele sitatet...
Godt å høre, siden du er i videreformidlende-ånd må du gjerne sende meg en PM om du vil ha flere lenker til relevante kilder.

vi alle har en fortid

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg merker at om dere vil gruble på om jeg skriver om meg selv eller ei egentlig er helt greit MTP anonymitet, men det må sies at det er ekstremt mange variabler IFT vold i nære relasjoner, og at det er provoserende at folk tror at besøksforbud er en "cure all", når jeg forteller at selv politiet sier man ikke skal gjøre det i denne situasjonen.

Ungen er ikke et barn. Det handler ikke om å bytte skole.
Vis hele sitatet...
Så ikke det her innlegget før nå men;
Ville bare si til deg at jeg har forståelse for frustrasjonen din. Du beskriver ikke en situasjon som er noe en kan leve med over tid, og jeg er sikker på at du når ut til ''oss'' fordi du søker hjelp og støtte.

Når du da blir møtt med tekster og holdninger du oppfatter som noe avfeiende og avvisende ville jeg bare anerkjenne det. Jeg kan forstå at du føler det som at du ikke blir trodd og at folk gir deg ett svar som gjentar seg selv flere ganger. Det er nok mer frustrerende det enn jeg kan forstå i din situasjon, selv om jeg kan forestille meg det.

Ofte når en kommer over tråder med en situasjon som er beskrevet så unikt som din, tenker man at det enten er overdrevet eller ikke-sant. Jeg vil tro det er fordi det er vanskelig å se for seg at noen i en såpass desperat situasjon når ut til ett nettsamfunn som freak (no offence) for rådgivelse ifht. noe som dette.

Det forsterker seg også gjerne når du (TS) kan tydes som at du setter deg i motverge, da blir det vanskelig å holde samtalen gående og selv om du anerkjenner med 'ja jeg hører deg'-svar så tror jeg du vil se at det alle svar har til felles er; du må oppsøke politiet, vi vet i grunn ikke.
Sist endret av Jokke; 28. desember 2020 kl. 03:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.