Tråd: Bud trimmer?
View Single Post
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg har laga litt hasj i frysern ved å legge ferdig grinda weed i en grinder med et kronestykke. Etter 30-60min i fryser er det bare å begynne å riste, problemet her er at det blir med myye planteforurensning ved å bruke kalde siden den weeden som er ferdig grinda blir såppass "små" ettervært at den kommer igjennom filteret. Samme tipper jeg skjer ved tørris.
Siste hasjen jeg laga ved å fryse grinderen ble bare pulver og umulig å få forma sammen som en klump pga at det ble med for mye planterester.
Vis hele sitatet...
Om det blir mye plantemateriel ved bruk av tørris spørs jo helt på hvor hardt du rister, hvor mye planterester og hvor store maskene i posene du bruker er.

Når jeg har gjort det tar jeg først litt og litt, si tre håndfuller med plantematerie sammen med to/tre håndfuller tørris, ristet det lett og logge det til siden. Rster alt tre ganger slik at det blir første, andre og tredjesortering. Førstesorteringen er syperlys og nesten ingen planterester, tredjesorteringen får ett lite grønnskjær over seg.