View Single Post
Sitat av Herr potet Vis innlegg
Dette var en salig smørje av rasistisk tankegods som ikke bør få stå imotsagt. Her er der rett og slett så mye rart å ta tak i at jeg ikke hvor jeg skal begynne. Men hva tenker du om jeg hadde tatt teksten din og byttet ut "mørkhudete" med "kvinner", og signert teksten som mann? Hadde dette vært greit å si? Hva om jeg byttet ut "mørkhudete" med "jøder"?
Vis hele sitatet...
Ja hva tenker jeg? Er mye som sies om kvinner. Er også mye kjønnsdiskriminering enda selv om samfunnet skal ha det til at vi utvikler oss såååå bra! Jeg irriterer meg i det stille, for jeg vet at jeg bare vil bli sett på som feminist om jeg sier noe. Da er det såklart disse antifeministene som åpner kjeften. Uansett hva man står for er noen imot.

Men jeg har innsett at mye kommer av identiteten. Vi prøver faktisk å slette identiteten.. så har vi alle de politisk korrekte som later som de mener noe, fordi det er trygt å holde med den sterkeste siden

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Jeg er ikke rasist, men
Vis hele sitatet...
Men hva?? Kommer an på hva rasisme er nå. Jeg har lært at det betyr å ville utrydde noen med annen etnisk bakgrunn eller hudfarge. Men nå er det rasisme å si «svart» og visse andre ord man kunne bruke før. Så ja, du har nok rett. Betydningen av rasisme i dag er noe annet enn det jeg har lært. Begynner å bli gammel jeg.
Så jeg er nok det
Sist endret av Dreamliner91; 4. desember 2020 kl. 16:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.