View Single Post
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Jeg har lang erfaring med Iherb, det er bare og kjøre på med å bestille til du får musearm. Jeg aner ikke hva som ligger bak avgjørelsene, men du kan bestille med frakt for intill 3000 kroner uten mer toll en angitt pris. PÅ iherb siden er varene alerede fortollet ferdig når du ser prisen da det går gjennom et norsk filter. Det skal og det være silt bort en del varer som heller ikke lengre er ulovlige. Det negative er at man må bruke DHL, og varene kjøres rett hjem til deg.

Ellers er det og vistnok noen regler rundt det å blande kostilskudd med mat, og forbruksvarer som shampo...Det er vist best å bestille det hver for seg, ellers kan du få noe tilegg på prisen.
Vis hele sitatet...
Hjertelig takk!

Så med andre ord, jeg kan trygt handle så å si alt fra den siden, uten at jeg havner i problemer med tollen og den slags?

Sitat av celtseus Vis innlegg
Bra side og ikke så treg shipping som f.eks ebay.

Det er enkelte kosttilskudd man visstnok ikke kan importere lenger men har ikke inntrykk av at det er noe som pleier å bli stoppa i toll eller få konsekvenser utover at det i værste fall blir konfiskert om han som tar pakka i tilfeldig kontroll i det hele tatt veit akuratt hvilke kosttilskudd som er blitt regulert.
Vis hele sitatet...
Du vet ikke hvilke kostilskudd det da er snakk om? Iherb er jo en meget seriøs aktør, så tviler på at det er der du finner de varene.
Sist endret av kalism; 1. desember 2020 kl. 21:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.