View Single Post
Til TS: ja han gikk over streken, men du gikk så sinnsykt mye lenger over streken. Slå han i affekt når han oppfører seg som en tulling kan jeg skjønne, men at du ikke innser noe når dere får beskjed om å gå og faktisk velger å ta han med oppi skogen og bruke kampsporten din på en drita fyr mens du selv er klinkende edru... Da er det ikke så mystisk at folk har begynt å styre unna deg.

Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Hylekor er det vel ikke.
Vis hele sitatet...
Man skal visst ikke være uenig med TS uten at noen skal claime hylekor her lenger, det er kun en som kan være uenig med TS om gangen, så still dere i kø.

Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Problemet er at straffen som kjæresten til ofret utførte mot gjerningsmannen ikke på noen som helst måte matcher den kriminelle handlingen som ble gjort.

Stor forskjell på å ta tak i dytte, kaste ut en fyr som oppfører seg slikt.
Men at en kampsportutøver denger løs på en full person for noe slikt, er helt på tryne.
Vis hele sitatet...
Dette

Kan jeg spørre deg TS, hva slags kampsport du utøver og hva slags mentalitet dere har rundt å bruke kampsport på fritiden til andre ting enn å forsvare seg selv og sine meninger? Har gått på kampsport selv og hvis klubben hadde funnet ut av at et medlem hadde misbrukt kunnskapen sin så grovt som du gjorde hadde han fått jævlig kjeft, blitt kasta ut av klubben for godt og kanskje svartelista fra alle klubber i Norge innenfor den kampsporten. Det er en grunn til at det å utøve kampsport på et offer som ikke angriper deg straffes mye strengere i loven. Hadde han anmeldt, som han absolutt burde ha gjort ville du fort kunne endt opp med legemsbeskadigelse ved bruk av våpen da hendene dine pr definisjon regnes som våpen i norsk rett dersom du trener kampsport.

Kampsport skal kun brukes til å forsvare deg selv eller andre mot vold. Dette er det ganske bred enighet om innafor kampsport miljø og norsk rett. Hvis du virkelig lurer på om du gikk for langt, kan du ikke ta en telefon til treneren din/gamle treneren din og høre om det du gjorde var innafor. Jeg tror dere har prata om dette i klubben, og jeg tror du veit svaret godt selv. Det forandrer fint lite at du kanskje får støtte fra en eller annen person i ny og ne når det du har gjort er helt bak mål. Det er så matcho-batcho, liten mark og stor usikkerhets opplegg som det kan få blitt. Også at du var edru