View Single Post
Sitat av knert1 Vis innlegg
Da kan jeg bruke samme argumentet og si at jeg tviler enda mere på at folka på Oslo Universitetssykehus presiserer helt uten grunn. Definisjonen på rusmiddel forandrer seg fra land til land pga språk. Men det er flisespikking og vi er nok enige i at det burde defineres som et rusmiddel. Bare jeg som henger igjen litt og mener å ha hørt om hvordan advokatene til tobakksprodusenter vant rettssaker ved å presisere at nikotinen ble tilført hjernen og ikke utløste stoffer som allerede var i hjernen slik definisjonen på rusmidler var der og da. At de rett og slett fant et smutthull.

Takk for at du opplyste meg litt og, blir litt usikker på hva som egentlig er rett selv...

Men du skal ha for din rolige beherskede væremåte, det er ekstremt sjeldent her.
diskusjoner sklir ofte alt for fort ut og hvis du fortsetter den stilen her kan du være med på å gjøre diskusjoner interessante igjen. Tonneviss med KP for det. Er ikke noen verdensmester på det selv, men ofte så kan det ha med hersketeknikker eller små stikk som folk bruker fordi de er usikker på sin egen argumentasjon. Fred og løv Nå skal jeg på butikken, også skal jeg røyke narkotisk dødshasj. Deretter tenkte jeg å "kaste bort livet" forran PCen med venner på mikrofon og øl i hånda. God lørdag!
Vis hele sitatet...
Enig i at du kan bruke samme argumentet, ref: Oslo Universitetssykehus som kilde. Jeg er også enig i at det er flisespikkeri, og at det så absolutt burde defineres som rusmiddel. Det du skriver om tobakksprodusenter kan meget vel stemme, bransjen er uansett tvers gjennom pill råtten.

Uten å ta meg selv høytidelig vil jeg påstå at slik vår diskusjon utartet seg er vi eksempler til etterfølgelse. Det er en gjennsidig respekt i vår dialog som får meg til å se håp.

Kult å lese at jeg kanskje opplyste deg litt og gleden er i så fall på min side. Takk for komplimenter. Du er like søt som din avatar, knert1. En fresh kar er du!

Jeg håper både hasj og øl smakte til forventningene.