View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Enig. TS sliter åpenbart veldig, er 17 år. Eneste jeg kan anbefale er å anmeld seg selv i en slik situasjon.
Vis hele sitatet...
Fuck off dere to a

Takk for mye bra svar. Liker at noen supporterer handlingen mot pedoen... han har forgrepet seg på eks’en min i flere år hvis det har noe å si? Jeg slitter enda med dårlige drømmer osv.
Jeg kommer ikke til å gjøre det igjen (lett og si) men som dere og mener, jeg fikk traumer av det. Ikke kult.
Melde meg kommer jeg aldri til å gjøre for dere som beskytter pedoen istedetfor den forvirrede 17-åringen men greit. Alle får si sin mening synes ikke synd på han, men kunne gjort mye annerledes kjenner jeg.
Kunne heller møtt han offentlig å klinket til han og skreket hva jeg mente, istedetfor å gjøre det vi gjorde. Vi gikk over streken.

Bra det finnes så mye kloke hoder her inne, ikke så lett for meg å skjønne alt hele tiden :/ takk for mye bra svar.

Har ikke hørt noe fra noe politi enda... men er jo bare første dag i uken. Kompisen min finner ikke igjen bankkortet sitt såklart, etter den affæren vår. Det er så typisk om han mistet det INNI HUSET hans. Noia noia... uff.....

Skal forøvrig snakke med psykiater på torsdag. Burde jeg legge ut alt, eller slår det tilbake på meg selv?