View Single Post
Sitat av Antiex Vis innlegg
Da syns jeg helt ærlig at dere som sitter på "Den høye hest" kan finne et annet diskusjonsforum. Dere er for moraliserende. Det hjelper TS veldig lite.
Vis hele sitatet...
Jeg vil si at dersom du ikke klare å ta imot standpunkter som differensierer fra dine egne, så burde kanskje du ta en pause fra diskusjonsforum en liten stund. I samme slengen så argumenterer jeg for at på lang sikt så vil det hjelpe TS mye mer å gi ærlige og konstruktive tilbakemeldinger enn det gjør og klappe ham på skuldra for noe som er så ufattelig dumt som dette.

Kanskje det hjelper svært lite på angsten, men angst er en følelse og som andre følelser vil det komme og gå. Jeg kan garantere deg at angsten han eventuelt kan kjenne på når han har fått betalt for dette eller andre fremtidige lovbrudd han blir oppmuntret til vil være mye større.

Hadde du helst sett at ditt hypotetiske barn hadde fått rulleblad for innbrudd, vold og ran eller en evt. besittelse av hasj? Hvis man må oppmuntre til lovbrudd mener jeg. Husker du ikke hvor mottagelig du var for inntrykk når du var 17?
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:36.