View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Siterer meg selv:


Synes det er en merkelig men sjarmerende tendens at folk går inn for å lære noe ved inntak av diverse substanser, for meg er det rett og slett en rus og hensikten bak inntaket er å bli ruset. Har opplevd ego-death og diverse psykoser men har ikke tatt med mye ut av det annet enn at jeg har lært meg å 'gi etter', altså ikke ta sånn på vei i tankekjøret. Likevel er det en lærdom jeg må få igjen og igjen, fordi det etterhvert faller ut av hodet igjen. Sånn sett har jeg ikke lært mye av noen som helst rusmidler annet enn at jeg liker å ruse meg, har lav toleranse for det aller meste og det er et privilegium å få stikke hodet i sanden.
Vis hele sitatet...
I all hovedsak har jeg også tatt ketamin med den hensikt å bli ruset, men det er definitivt det eneste stoffet som har hatt en terapautisk effekt på meg. Ville ikke sagt langvarig, men på en tid der jeg var ganske langt nede, og på mange måter satt fast i veldig dårlige spor, var det ketamin som pusha meg til å komme meg ut av det. Det blir nesten umulig å forklare hvordan, men det var definitivt største grunn til at jeg kom meg videre den gang.