View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei. Har noen merkelige erfaringer fra dem to av tre siste turene min.
Jeg har hund og ikke alltid like enkelt å skaffe pass til han. Men det merkelige er at hunden min tripper også når det kicker inn til meg.
Første gangen det skjedde ble jeg livredd for at jeg kunne ha mistet en sopp på gulvet under forberedelsene selv om jeg hadde vært max forsiktig. Tenkte også jeg bare innbilte meg det da jeg var ganske tura selv. Nå sist var jeg ekstremt nøye på at ingen smuler kom på avveie, målte opp, klippet opp og fikset alt i vasken som jeg skyldte ut da jeg var ferdig.
For å ikke påvirke hunden eller gjøre hun usikker med å se meg tura, la jeg meg denne gangen i senga med headsett på øra å lot som jeg sov. Tok også mindre enn jeg bruker (1,5g)for å ha litt kontroll. Men etter ett par timer da trippen var på sitt beste meg, skjedde det samme med hunden. Hun blir helt merkelig, øynene flakker, tuppen på halen beveger ser som en klapperslange. Hun smatter og er litt sjanglete, om hun klarer roe seg nok til å legge seg så ligger hun med hevet hodet å ser ut på ingenting. Jeg har spist mye sopp gjennom åra, trippa tre ganger på store doser ibogain for å komme ut av alvorlig depresjon, meskalin, cubensis, trøfler og lsd. Så tørr påstå at jeg har god erfaring med det.
Men er det virkelig sånn at en hund kan ta inn eieren sin så mye at har rett og slett turer? Han virker å oppleve det veldig ubehagelig så om det er tilfelle at hunder kan ture uten i dry heletatt ha spist sopp, så tør jeg ikke mer så lenge han er hjemme.