View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av woff Vis innlegg
Jepp, jeg ser at du absolutt har grensesprengende behov for å vise hvor lite du faktisk vet.
Vis hele sitatet...
At eg er klar over eigne begrensninger ser eg på som eit gode; det er del av fagkunnskapen eg har om temaet.
Sitat av woff Vis innlegg
Hvis du klarer å forstå det du siterte så ser du selvsagt at selve chip / kort / medium og teknologien IKKE har betydning i det heletatt..
Vis hele sitatet...
Hæ? Lyst til å utdjupe? Poenget mitt med å sitere FG-standarden var stortsett å vise at om ein vil kan ein lage eit system som kollapser i det folk held visa-kortet sitt opp mot kortlesaren, og like fullt tilfredsstille dei tekniske krava slik FG skriv dei...
Sitat av woff Vis innlegg
Som medansvarlig for sikkerhetsløsningen til ett av norges få, største frimerke-tjeneste-leverandører (har naturligvis taushetsplikt) så vet jeg faktisk hva dette dreier seg om.
Vis hele sitatet...
Kva gjekk oppdraget ut på? Plukke hyllevare, eller utføre angrep mot produktet og evaluere responsen? Prøvde du t.d. kva som skjedde om du mata det med feil datamengde? Eller evaluerte du replay-angrep?

Las du gjennom kjeldekoden kortlesaren køyrer, for å leite etter feil? Om det var eit PKI-system; sjekka du RNGen i smartkortet?
Sitat av woff Vis innlegg
Men vær så snill å slutt å dumme deg ut! Dette hjelper overhode IKKE trådstarter.
Vis hele sitatet...
Hersketeknikker kan du strengt tatt legge igjen i døra.
Sist endret av vidarlo; 7. oktober 2020 kl. 19:53.