View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke sånn at du plutselig kjenner at den virker. Det er hjerne kjemien som skal endre seg og det går graaaadvis over tid. En setning som mange kjenner seg igjen i med antidepressiva er at bedringen er "Gradually, then suddently". Altså at du går på det i noen år og denne prosessen er gradvis, men så når den har ryddet opp i hjernekjemien over tid så merker du at du ikke har samme tomhetsfølelse og deprimert sinnstilstand lenger. Men det tar tid!



Fordi hjernen din er syk. Når man tar vaksiner blir mange også værre av de stoffene før de hjelper å styrke kroppen og immunforsvaret, det kan sammenlignes litt med det som skjer i hjernen når man begynner på hodemedisiner. Det er en tilførsel av nødvendige stoffer for hjernen din men som hjernen din ikke er vant med pga underproduksjon til vanlig og det er den underproduksjonen av serotonin som gjør deg deprimert. Medisinene gir litt og litt mer serotonin og setter igang en prosess i hjernen så hjernen begynner å produsere normale nivåer serotonin men det går gradvis og hodemedisiner er ikke sånn at man kan ta de to måneder og tro at det skal fikse alt.

At du har en holdning om at medisinene, som redder mange liv og gir livskvalitet for mange, at det er gift er en holdning du må slutte å ha. Medisinene er ikke gift, det kan være løsningen på at du får det bedre og er ikke giftig for deg selvom man ofte får negative bivirkninger i starter. Det betyr bare at det begynner å skje noe i hodet ditt og det er positivt!
Vis hele sitatet...
Jeg er redd for at det skal skade kroppen også. Få høyt blodtrykk feks. At jeg skal få noe hormongreier. Om jeg skal slutte da?? Kanskje noe vi være ødelagt i hjernen for alltid.