View Single Post
Tror det er ganske normalt.

Er litt eldre enn deg, men det skjer 3-4 ganger i måneden og det har det gjort siden jeg var tretten. For min del er det som regel i sammenheng med at jeg stresser over noe dumt som har skjedd/jeg har gjort, men det går som regel over dagen etter da jeg innser at jeg har overreagert kraftig.

Det er som regel ting jeg tror kommer til å påvirke fremtiden min permanent, men som jeg i etterkant innser ikke i nærheten er problematisk.


Men har hatt et par ganger selv der det har større deler av dagen har vært innom selvmordstanker dag etter dag. Har lært meg at quickfixen er å innse at man har GOD tid i 20-åra og at det er ganske normalt å føle seg usikker. Husk at det er heroinister, voldtektsofre, foreldreløse og seriemordere som klarer å snu livet litt som. Det løser seg ALLTID, uansett hvor dårlig det virker til å for deg der og da i tenkende stund. Bare prøv å tenk litt sånn ut dagen, så er dagen derpå mye mer håndterbar

Det birk4400 nevner eg også en tankestrategi du kan forme på din egen måte, men vær såklart litt forsiktig Jeg har min egen variant av denne (dog her bør du utvikle din egen strategi, om du i det hele tatt ønsker det)
Sist endret av KrølleBølleBrur; 28. september 2020 kl. 22:39.