View Single Post
Sitat av Alf Vis innlegg
Det krystallkongen sier!!

Jeg er selv i lar og har gått av og på denne jævla subben hvertfal 15 ganger og har blitt dårligere og dårligere for hver gang.
Sist jeg gikk av cold kalkun var jeg fysisk syk i 6mnd, og psykisk syk i 2år.

Hva hvis man hopper over på ett annet preperat når man er nede på 2mg?

Jeg har hørt om folk som har stabilisert seg på PF og trappet ned siste rest på det. Det meldes om mindre senvirkninger dersom det blir gjort på denne måten. Jeg tenker da på den dryge depresjonen som varer i årevis, samt angst.

Det som da er viktig er å stå noen mnd på PF for at reseptorene skal "hoppe" helt over på det nye stoffet.

De som har brukt PF (kodein) til dette formål har tidligere ikke vert avhengig av selve kodein eller ren morfin, men dolcontin og heroin. Dette er vesentlig for att senvirkningene skal utebli.

Jeg har selv planer om å gå av, men må finne en lege som er villig til å ta ting i mitt tempo, samt villig til å skrive ut opiater den siste fasen av nedtrappingen.

Ikke lett å finne en lege som er villig til å overstyre lar sine tilbakeståande nedtrappingsplaner.
Vis hele sitatet...
Da ville jeg heller brukt noe annet som IKKE inneholder så mye paracet som paralgin forte gjør. Å bruke pf over lang tid er ikke noen god idé, da ville jeg heller gått for tramadol feks.