View Single Post
Trenger vell egentlig ikke lese hele posten

SPOILER ALERT! Vis spoiler

Hei, har en liten mengde speed og er i en stor knipe økonomisk. Har alltid vært i mot cutting men konsekvensene er ganske ille om jeg ikke får tjent penger innen 2 dager da det ikke kan vente til jeg får penger selv. Hater å ikke gjøre opp for meg så finner ingen andre muligheter en dette her.

Nå er denne makkaen uansett hvertfall 3 ganger sterkere en det som selges der jeg bor så det hjelper litt å dempe følelsen av at jeg lurer noen. Vil jo heller ikke ha noen overdoser på samvittigheta så føler det kindoff er safere uansett. Første gang jeg selger og blir nåkk siste da jeg ikke helt har nerver til å holde på med dette, er nåkk noia med eget misbruk for min del.

Blir kun å selge til kompiser som skyter. Siste jeg vil er å cutte med noe som er farlig å injisere, evt noe som svir eller gir andre bivirkninger. Må jo også løse seg opp i vann selvfølgelig, og helst gi en klar farge tenker jeg. Ser litt nasty ut når vannet nesten er grått og det legger seg igjen grumsk ved filtrering, for min del hvertfall. Og ja, det må være hvitt pulver da jeg tenker å acetonvaske produktet først for å få bort evt skadelig bøff, siden det er jeg som skal selge dette.


Har tenkt på laktose, kreatin, inisitol, glucose/drusesukker. Noe av dette man ikke burde få i årene? Andre tips?