View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Toxic masculinity holdning spotted! Ærlig talt man er da ikke homo eller "dame" bare fordi man ikke har muskler og svær kroppsbygning! Holdninger som det der bidrar til å gi menn spiseforstyrrelser, kroppsdysmorfobi og sykelig opphengt i operasjoner, trening og steroider, angst for å gå på stranda i sin tynne kropp i frykt for å bli sett på som ikke mann nok, depresjon og store sosiale problemer.

Dette er en giftig holdning mot menn fordi de er mindre menn bare fordi de har mindre kroppsbygning eller ikke passer inn i macho stereotypen.

Nå var trådstarter bifil tilfeldigvis men holdningen du har og sprer rammer alle menn.
Vis hele sitatet...
Nå er det jo ikke sånn at jeg er så kjempe fan av å bli kalt «dama» selvom jeg tar imot og ikke gir. Men, jeg skjønner godt hvorfor folk sier det på den måten. Fordi de er uvitende rundt topicen.

Kanke menn få være menn hvis de vil bli kalt det? Det behøver ikke å være påvirka fra om du liker gutter eller å få isteden for å gi.

Vil tro den perfekte verden hadde vært en plass hvor man ikke stiller spørsmål over andres måte å leve på.

Tilbake til topicen: Må jo si at jeg kan fort tabbe ut med godteri. Ikke at det har så mye å si siden det er sjeldent, men påvirker psyken ganske mye.