View Single Post
Sitat av bennnern Vis innlegg
Kvinner velger bort en tredjedel av menn, men det er menn som stiller urimelig og urettferdig høye krav til kvinner? Gud forby at menn har en eneste preferanse for hvordan partneren skal oppføre seg eller behandle ham.
Vis hele sitatet...
Nå synes jeg vi går veldig i sirkler her. Du skriver mye, det er mange sammenflettede tråder og tidvis er det litt uoversiktlig. Jeg velger derfor å begrense meg til én av de: Antall sexpartnere.

Basert på dine siste innlegg forstår jeg det omtrent slik: Du er stolt over ha ligget med et tresifret antall kvinner. Det er ikke en metrikk jeg nødvendigvis ilegger samme betydning for deg, men så lenge du ikke benytter deg av tvilsomme metoder for å oppnå suksess eller rammer uskyldige tredjeparter (voldtekt, utnyttelse m.fl.), så ser jeg ingen grunn til å ikke heie på deg: Du har funnet ut hva som gjør deg lykkelig, og du har valgt å vie livet ditt til dette. You go, girl! Pul i vei og lev Herrens Glade dager!

Samtidig ytrer du en generell forrakt for kvinner som ligger med mange menn og mener at dette frarøver mennene deres verdighet:
Sitat av bennnern
Der aliens suger livskraften ut av menneskene i the matrix, suger norske kvinner verdigheten til sine fremtidige ektemenn ut av tissen til fremmede psykopater.
Vis hele sitatet...
Dette er imidlertid litt mer tvetydig, og kan tolkes i ulike retninger. Kan du klargjøre din poisisjon litt her? Mener du at positivt om menn puler rundt, men negativt om kvinner gjør det? I så fall, hvorfor? Alternativt, regner du deg selv om en parasittisk psykopat som underminerer samfunnet ved å ha tilfeldig sex? I såfall, søk hjelp, for det er ikke sunne tanker å bære på. Eller er det noe helt annet du mener? Hva er problemet med kvinner som har mye sex med mange ulike menn? Jeg sliter med å forstå hva du egentlig forsøker å formidle.

PS: Nerden i meg må nesten påpeke at det ikke finnes aliens i The Matrix: Systemet var konstruert av maligne roboter. Det handler om kunstige intelligenser som gjorde opprør mot sine skapere, ikke tilfeldige husokkupanter fra det ytre rom. Denne distinksjonen gir forøvrig sagaen en ekstra dybde og en symbolikk som du kanskje bør reflektere litt videre på før du tufter enda mer av ditt verdenssyn på den.