View Single Post
Jeg har også lest menn gjerne får flere kull med barn, men har alltid tenkt at dette i hovedsak skyldes at kvinner fort blir begrenset av alder. Det du sier gjelder uansett menn som har vært attraktive nok i utgangspunktet til å finne seg en dame i utgangspunkter.
Vis hele sitatet...
Kanskje dere som fronter Redpill greia skal ta en tur ut i byen en dag. Finn en egnet plass og ta en titt på alle mennesker som passerer. Det er ikke kun EN type menn som har dame, er fedre eller kjærester. Det er tynne menn, tykke menn, korte menn og lange menn. Menn men "sterke ansiktstrekk" og menn med "veike trekk". Det går kvisete gutter å leier damer, og det går menn med måne og leier på kone og barn.

Jeg tror ikke det er en universel sannhet at kun alfahannene scorer damer, får fitte eller klarer å holde på kjærester lenge nok til å planlegge barn. Og jeg tror heller ikke det kun er menn i klasse svært godt bemidlet som lever i parforhold. Ta på deg coronamasken og sett på t-banen med dagskort og kjør bane hele dagen. Da ser du folk fra alle samfunnslag, inkludert de som har minst. Og jommen har ikke også de barn, kjærester og kone. Tross skrinn økonomi. Og ser du nøyere etter så er det sikkert også menn med sårlig økonomi og tynne armer som blir fedre, eller tykke og godt polstra menn, menn med hår eller uten hår.

Jeg skjønner at noen har genetiske fordeler, eller har gjort så mye arbeid for å maksimere sitt ytre at utseende alene gjør at noen blir vinnere som stort sett "kan plukke fritt, eller i det minste friere" en det mange av oss kan. Og de som har kropp som en gresk gud, riktige familiære aner og har gode papirer, en svært god jobb og meget romslig økonomi vil sikkert være førstevalg for langt flere damer, for da er jo dette med genene dekt, det er trygghet i romslig økonomi og kan ligge makt i gamle penger og riktig etternavn. Men det kan jo også bli et helvete, det samlivet. For selv alt dette garanterer jo på ingen måte hverken det ene eller andre. Men det gir kanskje i det minste et statusløft til gassellen som vant fyren. Ja ja så kan de velge fra øverste hylle hele tiden. Men et samliv, familieliv og det å få barn er jo ikke kun økonomi, og vakre kropper.

Men selv om vi ikke scorer på topp mtp utseende så har vi alle an haug andre egenskaper. Og om noen alltid får nei pga utseendet alene, så kan det jo tenkes at de har sett seg blind på en bestemt type damer? Kanskje om det forsøkte å sjekke på andre arenaer, eller i andre settinger at de ville hatt langt større treff? Folk som deg og meg er ikke einstøinger avskåret fra samliv hverken pga at eliten disser oss eller fordi damene skyr oss. Om vi ikke lykkes må ikke gi opp, vi må ta en runde med oss selv og kanskje finne andre sjekkeplasser enn vi har forsøkt før. Men vi er jo han med tynne armer og sprek dame på t-banen. Eller vi er han med måne, 2 barn, bikkje og kone du passerer på søndagstur i marka. Om vi ikke graver oss ned i redpill dritten og kjøper tullet om at alle utenom idealet er tapere. For det er ikke den virkelige verden. Løft hodet, ta en runde på badet, få på rent tøy og ta en tur ut den virkelig verden og jobb med saken. Øvelse gjør mester. Om nødvendig. Gjør som atleter gjør, skriv en treningsdagbok. Så ser du kanskje over tid hva som virker og ikke virker når det kommer til damer.