View Single Post
Sitat av bennnern Vis innlegg
Ja. Redpill, pua og lignende har gjort meg mye mer ettertraktet av det motsatte kjønn og er å anbefale.
Vis hele sitatet...
Men hva gjør det med hva du får ut av å være sammen med det motsatte kjønn? Hvis vi tar tar utgangspunkt i subredditen celtesus linket til og siterte fra (jeg håper og tror at du er mindre ekstrem) - er du enig i at selv om dette kanskje gir mer sex, så har det trolig noen bivirkninger i hvordan man er i stand til å oppleve tilknytning og kjærlighet i et forhold? Noen psykologer vil nok si at det er vel så viktig for psykisk helse som å ha et tresifret antall hakk i sengegavlen.

Samtidig er det noen interresante perspektiver på moderne parrdynamik som tas opp. Når menn gjerne må gå år uten sex eller nærhet fra det motsatte kjønn dersom det skulle bli slutt gjør det, i en del forhold, at kostnaden ved ett brudd er langt større for den mannlige parten i forholdet. Det tror jeg kan gi en dynamikk i mange forhold der interessene til den ene parten blir ivaretatt i større grad enn interessene til den andre.
Vis hele sitatet...
Men sånn jeg har forstått det, så er det flere menn som stifter ny familie etter et brudd, da med en yngre kvinne. Mulig teorien din holder i 20-åra, men jeg er ikke så sikker på at det er kvinnen som stiller sterkest på akkurat det markedet når man har passert 40-50.