View Single Post
Sitat av Rosander Vis innlegg
Men da AUF i Trondheim trakk sin støtte så mistenker jeg at det handler mer om at det er negativ mediedekning enn tillit generelt.
Vis hele sitatet...
Helt garantert. Det sier litt om kulturen i hele systemet at de ikke så de reaksjonene komme. Det er deprimerende, man trodde at nå var det endelig en reell forandring på vei, men de gamle strukturene sitter støpt.

At han hadde en upassende oppførsel tidligere er noe de fleste vet. Jeg forstår ikke hva som endret seg basert på det nye varselet.
Vis hele sitatet...
Det er ingenting som har endret seg, mannen har en historie som gjør ham uskikket til tillitsverv på det nivået. Man må visst stadig ha nye oppvasker for å bli minnet på det.

Jeg sier ikke at noen lyver, men det er hele prosessen som skurrer for min del. Hadde det handlet om oppreisning eller rettferdighet burde varselet kommet sammen med de andre, ikke 2 år etterpå.
Personlig tror jeg varselet har blitt "spart" med vilje.
Vis hele sitatet...
Kanskje. Eller kanskje Skillingsås tenkte at hun ikke behøvde å bidra til "heksejakten" når det som kom frem var nok til å felle ham, og hadde ikke sett for seg at hun skulle risikere å velges inn i samme styre som ham bare et par år etter. Det er han eller henne i det styret. Hvem bør trekke seg, synes du? Hvem har forkjørsrett når det blir ubehagelig? Burde hun bare trukket seg stille tilbake og ikke laget noe mer styr? Hun ville i såfall vært i selskap med de aller, aller fleste andre som blir utsatt for trakassering.

Det mange omkring som skor seg på sånne skandaler, men for varsleren er det først og fremst beintøft.
Sist endret av *pi; 28. august 2020 kl. 16:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.