View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Skreiv eg at nokon burde utestengast frå nettet? Det er andre måter å møte det på, gjennom å t.d. straffeforfølgje slike ytringer, eller moderere dei aktivt.

Eg har ikkje fått med meg at antifa eller BLM har komt med slike trugsmål - i den grad dei er er organisasjoner. I alle tilfelle bør det reagerast på, om det er einskildpersonar eller organisasjoner som kjem med det.
Vis hele sitatet...
Så du har ikke fått med deg at flere byer vil ha nasjonalgarden satt inn?
Har du bodd på månen eller?

Men, vent, jeg aner faktisk ikke hva mainstream media skriver om det
(sikkert ikke en dritt annet enn at BLM er nobel ting og piss, men folk i USA forteller meg helt andre historier og ihvertfall DER nevner ikke media en dritt om hva som skjer)
så det er det vel ikke din feil om du henter infoen din fra NRK, TV2, VG, Dagbladet osv osv som stort henter sine nyheter fra Reuters og Associated som er ganske BIASED!


Men nå vet du ihvertfall om det.

Sitat av robhol Vis innlegg
I tillegg til andre måter dette har blitt dissekert på; føkkings please. Akkurat som om å reagere negativt på ytringer man er uenig i er et fenomen som er spesifikt til "venstresiden". Alle grupper har sin egen idé om hva som er "korrekte" ytringer og ikke. Å late som noe annet blir ikke bare intellektuelt uærlig, men håpløst idiotisk.

Å grafse til seg nestenmonopol på "vi er de stakkars undertrykte som ikke får lov til å ytre oss"-regla er riktignok relativt skarpsindig til å komme fra alt-right-bevegelsen (uten at det sier alt for mye, i og for seg), men prøv f.eks. å kritisere Trump på feil del av internett, så skal du få se like mye "undertrykkelse" som en hvilken som helst reaksjonær tulling som blir bedt om å stappe de rasistiske, kjønnsdiskriminerende, homofobiske, transfobiske (etc.) meningene sine opp et visst sted.
Vis hele sitatet...
Splitt & hersk taktikk!
Det eldste trikset i boka og det har fungert knirkefritt i tusentalls av år.

Ta en titt på en KGB avhopper kalt Yuri Bezmenov fortelle hvordan man skal ta over et land som USA gjennom 2-3 generasjoner.

Man starter på universitetene med sosialismen og lar de selv spre det videre til skolene og ungene der igjen når de blir lærere og samfunnsanalytikere og ungene sprer det videre til media og filmer og musikk og allmen norm etterhvert som de vokser opp med disse verdiene prentet inn i skallen.

Det er mye lettere enn du tror.
Og folk vet ikke om det en gang.
Sist endret av Guy_Incognito; 15. august 2020 kl. 00:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.