View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei å begynne med piller igjen vil ikke hjelpe. Du sier du er ferdig med behandling nå ass men hvor mye behandling har du gått i? Det som hjalp meg når jeg fikk angst av for mye rus var psykolog i 3+år, og å kutte ut miljøet med folk som ruste seg. Vil anbefale deg å flytte å starte på blanke ark et sted hvor du vet at ingen finner deg og si til deg selv at der er du trygg og ingen ute etter deg. Det kan også hjelpe å omgås en som vet hvor mye angst du har og hvorfor, og som kan si til deg når du har angst at den er urasjonell så du blir påvirket og tvunget til å tenke mer rasjonelt. Å starte med piller og selvmedisinering nå bare gir deg flere tilleggsproblemer og fucker livet ditt enda mer
Vis hele sitatet...
Jeg har flyttet til ny by og tatt avstand fra alt gammelt nettverk. Jeg har gått til behabdling siden 2015 med jevne psykologtimer samt to døgninnleggelser på til sammen 1.5 år. Misbruket mitt var blanding, men det ble mest benzo, subutex og amfetamin samt alkohol. Jeg tror dog det var ecstasy og spesielt LSD som knakk psyken min og ga meg panikkangst, sosial angst og generell angst så jeg tør ikke noe mer psykedelika... Er sååååå lei av å streve. Jeg vil bare ha ett bra liv ..