View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Imawesome Vis innlegg
Man får hjelp, men da må man selv innse at man trenger behovet for hjelp, så enkelt er den saken.
Vis hele sitatet...

Jeg fikk ikke hjelp og har fått beskjed at de ikke kan hjelpe meg da den vanlige medisinen ikke fungerer. Jeg innser det selv og har spurt om hjelp , så får man nei vi har ikke noe tilbud til deg. Da ender man på selvmedisinering da alternativet uten noe ikke fungerer.

Nå er jeg vel det du kan kalle heldig med det at jeg ikke er ute etter selve rusen som når du tar deg en øl og ville ikke fått problemer med å kutte det ut om noe nytt kom på markedet , så jeg kunne fint byttet om de hadde noe som fungerte. Det er verre med de som går på kraftigere ting enn meg som kun røyker weed.

Spørsmålet var også hvorfor enkelte ikke takler hverdagen ( generelt ) og ender opp med å ruse seg. Gjelder jo det samme med alkohol. Kjemisk ubalanse? Må jo være noe sånt da ett søsken kan klare seg helt fint mens den andre havner på kjøret. De burde kanskje fokusere på å forske litt mer på det , så kanskje noe kan gjøres før man er på det laveste.