View Single Post
Sitat av Guy_Incognito Vis innlegg
Hvordan OD'er du på cannabis?
Setter du deg en sprøyte med ren cannabinol i blodstrømmen og kreperer?
Vis hele sitatet...
Du skjønner jo hva TS vil fram til, så hvorfor komme med slike utsagn? ..Og overdose, betyr vell ikke at det MÅ være en dødlig dose? ..Kom heller med en fortelling den gangen du røykte for mye isteden for å spytte rundt deg uhomoristisk, negative og arrogante holdninger.

Har en fortelling til, mange år siden da jeg var på bylan med en del venner, vi alle satt hvedsiden av hverandre på samme rekker, type 10 bekjente bortover på samme rad.
- Vi gikk ut for å røyke, da vi kom tilbake satt alle sammen på filmen, "How high". Må å ha sett så latterlig bra ut, 10 stykker på samme rad bortover med en skjerm som viser samme filmen, alle med noe munch, å rød sprengte øyne å en skikkelig god-thc latter fra alle sammen ..Etter et par dager våken på bylan, uten amfetamin kun koffein, sukker, thc og masse cs-gaming, var jeg nå når jeg tenker tilbake på det ikke langt ifra en psykose. Føltes ut som vær gang jeg ble skutt på spillet, kom det et slags lyn-støt i kroppen, datt mer eller mindre helt inni i spillet bokstavelig talt. Freaket meg selv ut så mye at jeg la meg under bordet med hodet godt pakket inni i sove posen, å ba til høyere makter om at jeg landet mykt uten å havne i en psykose, eller bli gal så skulle jeg aldri være mange dager våken igjen, får å så røyke at på til Good times =)