View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er enig i at man skal være forsiktig både med opiater og benzo men når TS sier at det er snakk om EN dag. Så er det jo enda mer idiotisk og anbefale psykedelia til en fyr som vil ha litt "pause" fra huet sitt. Så ender han med å bli dradd inn i det istedenfor og alle problemene kommer kjempetydelig frem. Det krever faktisk ganske mye av noen om man skal trippe og få servert sine stressende tanker og tvinge seg selv til å jobbe seg gjennom det. Det er jo stikk motsatt av det TS spør om! Ja alle vet at sterk dop er lett å bli hekta på og det er ikke en løsning over flere dager. MEN her spør jo TS etter noe som skal brukes EN dag. Hvorvidt selvkontrollen til TS er god nok til å ta heroin i tre dager er da fullstendig irrelevant
Vis hele sitatet...
Jeg anbefalte ingen og ta psykedelika? Jeg sa det funker for meg, men at det ikke er universalt for alle. Mitt tips var å finne roten til problemet før man dyttet i seg noe som helst av dop!

Det som fasinerer meg her er at du syntes det var enda mere idiotisk og ta psykedelika kontra heroin? Det forteller litt om din uvitenheten. Syre kan helt klart være mentalt krevende ved høye doser. Alt med måte. Man slipper idet minste masse abstinenser i ettertid og det faktumet at man IKKE kan dø av det burde jo være mindre idiotisk i seg selv. Det er heller ikke avhengighetsskapende.
Men nå spinner det litt av her. Folks personlige preferanser skal ikke jeg legge meg opp i, om det er å snorte nesa full av cola, skytte armen full av minus eller spise seg mett på sopp! Jeg er for frie valg uten at folk skal dømmes for det. Syntes bare man kan vise litt skjønn når en nybegynner spør om tips Trenger ikke gå fra streit til heronist over natta pga litt tankekjør