View Single Post
Fornøyd & nysgjerrig
Newlife2020's Avatar
Trådstarter
19
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Absolutt. Ser du har bilde av Rick som profilbilde, jeg kan absolutt anbefale å se på det neste gang du er ute på tur hvis du ikke har prøvd det allerede. Første gangen jeg gjorde det endte jeg opp med å se alle sesongene på nytt i et maraton, det ble helt hysterisk morsomt å se på for min del med en tab innabords.

Men ja, hvis de som har fordelt LSD på tabsa ikke har vært veldig nøye så kan man plutselig få tabs som var rimelig mye heftigere enn man så for seg, eller noe man ikke merker så mye av egentlig. Har blitt tatt på senga av det selv et par ganger, men det har gått greit de fleste gangene for min del. Men det er verdt å ha det i bakhodet
De beste tabsa jeg har hatt har vært fordelt med et "bad", da har de målt det opp volumetrisk i vann eller noe sånt, og lagt hele arket nedi.
Da har alle vært så og si like sterke.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk sett en episode, men det jeg ble for distrahert til å klare å følge med, haha. Digger Rick and Morty btw.

Aha, ja det hørtes jo ut som en god fremgangsmåte for å få et bedre resultat av produktet sitt ja. Håper på å få noe som virkelig kicker skikkelig neste gang jeg skal ta meg en tur.