View Single Post
Fornøyd & nysgjerrig
Newlife2020's Avatar
19
Riktig god kveld til dere alle sammen!

Tenkte jeg bare ville dele noe fra mitt eget liv for en gangs skyld, so here we go.

På vei hjem fra jobb i dag møtte jeg på en gammel kompis. Vi slo av en liten prat som mer eller mindre er å forvente når vi ser hverandre såpass sjeldent. Kort fortalt så hadde han en del lsd lapper for hånd og tilbydde meg en, og så nysgjerrig jeg er av natur takket jeg selvsagt ja til det da. Han fortalte meg at den var på 250 umg, noe som sa meg ganske lite, men så leste jeg meg litt opp på det, blandt annet andres erfaringer, dosering, potensielle bivirkninger og positive virkninger. Men så stusset jeg på en ting ang doseringen.. Ut ifra hva jeg leste mente "de" at en vanlig dose ligger på alt ifra 80umg til 150? Please correct me if im wrong.

Jeg tok hele greie like så godt og den var på 250umg. Nå er det ca 35 minutter siden den løste seg opp i munnen min. Har ingen forventinger for å være helt ærlig, da jeg heller ønsker å se dette ann, føle på det og ikke overtenke rusen. Skal dog sies at jeg er i godt humør og avslappet.

Jeg vil oppdatere denne tråden etterhvert hvordan det hele utspiller seg, dele mine erfaringer, tanker og følelser om denne lsd'en.

Hvis noen har noen innspill å komme med, tips ol, så taes det godt i mot.

Tenker å sette på noe lun musikk og muligens ta meg en gå tur etterhvert, ettersom vi har wn helt utrolig fin natur her i min "lille" bygd.

Håper dette kan være for kansje noen "gøy" lesing og som nevnt tidligere, så kommer jeg til å oppdatere denne tråden.

Ønsker dere ellers en god natt videre!

Btw, laget en bruker kun for denne tråden, men det betyr nødvendigvis ikke at det blir den eneste tråden. Peace out fra en som har lest mye på freak oppigjennom årene.
Sist endret av Newlife2020; 6. juli 2020 kl. 01:41.