View Single Post
Trådstarter
225
Takk for gode råd folkens
Og bli kasta inn på rehab også bli tungt medisinert med Risperdal og Nozinan og all den dritten der og gå opp 50kg på et år gjør noe med selvbilde etter å ha hatt en ganske fin kropp.
Og ikke minst hvor zombie man blir av dem.
Klarte nesten ikke å prate ordentlig på risperdal.
Stiv i kroppen og gikk rundt som en skikkelig zombie.
Folk på Rehaben fortalte en vits f.eks og jeg svarte med et mekanisk "HA HA" svar, lol
Ble satt over på noe mildere etter det, så ble jeg meg selv igjen etter det.
Var en av gutta jeg satt med som fortalte om den mekaniske falske latteren.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rart du får munchies av så lite som 50mg. Jeg er ikke lege men skal jeg gjette så kan jeg ikke tro det har sammenheng med seroquellen. Kanskje heller med amfetaminen og at når kroppen går i sovemodus kommer matlysten også siden våkenmodusen din ofte er påvirket av amf som man mister matlysten på.

Men det jeg tenker når jeg leser hva du skriver er at det er ikke vekten som er hovedproblemet ditt utenfra. Det er selvbildet ditt og bildet ditt/holdningen din til damer. Forståelig at depresjon og angst tærer på selvbildet men jeg reagerer på at eneste drivkraften din til å gå ned i vekt er for å "pule de fineste damene" og at du "skal slutte å være niceguy mot damene". Det er jo bare tull, piss! Jenter liker ikke badboys og drittsekker, men menn som er trygge på seg selv. Man trenger ikke være "badboy" for å være trygg på seg selv, og om man bruker begrep som badboy og niceguy og følger sånne "teorier" så er det en stor ripe i lakken allerede der. Reddit teorier og syn på sjekking og damer bare ødelegger dynamikken du har med damer så dropp det, vær deg selv, men ta deg sammen å slutt med speed. Vær klar over at amfetamin og narkotika avler mer depresjon og angst også så start først og fremst med å kutte ut det du.
Vis hele sitatet...
Det er jo faktisk ikke noe å benekte at en god del av den kvinnelige befolkningen liker menn som er Douchebags, hørt det flere ganger fra venniner f.eks, "Ja, men han er litt for snill"
Alt handler jo seff ikke om utseende, en introvert litt nerdete kar som har en average look har mindre sjans til å bli den største trusehunteren fordi akkurat mange av dem er "Snille gutter" Som sjelden tar stor plass, eller er en douch mot andre.
Men ja å være trygg i seg selv er en god fordel når det gjelder fordel og seff mange damer liker ikke menn som er Douchebags. Kvinner liker selvtillit, ikke nytt, og ikke rart.
Du oppfatter kanskje at jeg er mye innom "incel" forumene og leser rundt der, og det har jeg gjort et par ganger, De har en del god argumenter på veldig få punkt, på info siden dems. Men resten er bare kvinnefiendtlig innhold og svada, det er ikke damers skyld at en del menn ikke blir født med "Attraktive" trekk, som fine kjinnben, høye, fin struktur i ansiktet, de går jo helt tilbake i steinalder forskning om hvilken mann som kan beskytte familien best fra Bjørner og Ulver i Hula og hvem som gir best gener. Med så mange mennesker i denne verden og det stiger mer og mer, er estimert at vi er 10 Milliarder innen 2030 så kan ikke alle ha Attraktive trekk, altså det blir født en del støgge menn for å si det sånn. Er jo et rent matte stykke dette. Så skylder de på kvinner og såkalte Chads som er "Alfa" hannen som er kjekk, dominerende, høy sosial status, greit med penger osv. Patetisk og selvdestruktiv ideologi i min bok. Nå blir de jo betegnet som ekstremister, noen få selvutvnevnte Incels har utført massemord mot kvinner. Trist og patetisk hele greia. De fleste av dem er deprimerte, og mange av dem tar livet sitt, så dette er jo ren bevis på at vi mennesker trenger kjærlighet.
Sist endret av Samael99; 5. juli 2020 kl. 10:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.