Tråd: Universet
View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jo, men hva så? Energi er et vidt begrep som omfatter alle målbare egenskaper som kan overføres mellom objekter for å påvirke de.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det å kommunisere med tanker så usannsynlig da? Jeg kalte det en energi tunnel, det er der. F.eks. Hvis du ser på en blomst med det blotte øye ser du en del av blomsten, men bruket du ett mikroskop så åpner det seg mer informasjon. Det er en vei inn men den er smal så vi må finne på nye måter å lete sånn som mikroskopet.
Jeg tror telepati (spåkone svada) eksisterer, det er bare vanskelig å treffe frekvensen da den kun er "støy".
Jeg er sikkert på vidda her men, det har jeg vært hele livet.

Sitat av *pi Vis innlegg
Jo, det er helt korrekt at energi er det som driver alle prosesser i universet, ingenting kunne skjedd, eller eksistert, uten energi. Det er så stort og uforståelig at det er veldig lett å tenke at det kan brukes til å forklare at alt tenkelig er mulig.

Så glemmer man litt at dette faktisk er fysikk, og selv om vi ikke vet hvorfor det er sånn, selv om vi ofte ikke kan skjønne hvordan det overhodet *kan* være sånn, så vet vi faktisk veldig mye om hvordan det funker og ikke funker. Universets regler lar seg undersøke og teste. Så jeg kan si med sikkerhet at det du beskriver ikke er sånn energioverføringer fungerer. Hvis du skal forklare det, så må du bruke noe annet enn fysikk, noe annet enn naturlover, og det blir pr def overnaturlig.
Vis hele sitatet...
Lover og regler ja, men alt forandrer seg hele tiden sant? Så hvis energi forandrer seg hele tiden så skaper det vel nye lover? Forandring>nye lover>ny informasjon>nye verktøy.
Kan man se på fysikk som ett språk? Hjernen er ett kraftig verktøy å vi skraper bare overflaten, jeg har opplevd å se ett individ sitt tredje øye uten å være påvirket av noe, vi var flere som så det, det ble stille i luften. Personen med øyet kom fra en healing seremoni når øyet åpnet seg foran oss. Er det overnaturlig å si att vi var en katalysator for noe større? Kan det forklares med fysikk?

Åja, å gå med aluminium hatt under lua virker kontra antipsykotika som lobotomerer hjernen. Når jeg er justert på riktig frekvens merker jeg de i rundt meg ser på meg mer en vanlig, jeg forstyrrer energi feltet i rundt dem. Hvis man bruker aluminium så kan man beskytte seg selv samtidig som man ikke forstyrrer energi feltet. Det er ett must hvis det er flere der ute som kan fange opp signalet ditt. Da kan man kjenne på paranoide tanker, paranoide tanker er hjernen sin brannmur.
Sist endret av makkalatte; 3. juli 2020 kl. 21:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.