Tråd: Universet
View Single Post
Sitat av makkalatte Vis innlegg
Det har skjedd ett par ganger før men med lange mellomrom, vi hadde ett nært forhold så jeg tror vi skapte en slags energi tunnel som vi kan sende info igjennom. Dette skjer kun med mennesker jeg kjenner godt.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke helt sikker på om du i dette øyeblikk har egenskapen til å ta til deg det jeg nå prøver å fortelle deg, men dette med at folk du tenker på tar kontakt er jo bare tilfeldigheter! Det er en grunn for at det skjer en sjelden gang i blant med gode mellomrom, fordi det er en grei sjanse for at dette kan skje. Det er en grunn for at dette for det meste skjer med mennesker du kjenner godt, det er fordi det er mye større sannsynlighet for at mennesker som kjenner deg godt tar kontakt med deg og du tenker nok mer på de du kjenner godt enn folk du ikke kjenner så godt, sjansen er jo enormt mye større for at dette skjer med folk du kjenner enn folk som bare er fjerne bekjente.

Ikke sjans i helvete om du husker alle de gangene du har tenkt på den personen der uten at hun har kontaktet deg, det er bare sånn vi er skrudd sammen. Vi husker ikke små ubetydelige ting som hva vi tenkte på da og da som regel. Men når noe litt tilfeldig skjer som får deg til å undre litt så husker du det.