View Single Post
Dumboliten
Dobbeldyne's Avatar
Trådstarter
24
Sitat av Alge Vis innlegg
Jeg syns innlegget ditt var bra altså, men jeg føler en trang for å pirke litt på det. Når det kommer til et skadereduksjonperspektiv så er det omtrent alltid å foretrekke rektal administrasjon fremfor nasalt pga alle skadene nasal administrasjon fører med seg. Tap av luktesans, skade på lunger og infeksjoner blant annet er ting man risikerer ved å snorte ting, mens å boofe så risikerer du som regel ingenting foruten de skadene stoffet i seg selv har på kropp å sjel.

Jeg vil nesten gå så langt som å si at det er en tryggere inntakmetode for en førstegangsbruker enn oralt nettopp fordi det kommer på så fort, man kan da lettere begynne forsiktig å justere formen til man finner en god dose og på den måten lettere unngå en overdose. Av erfaring så kan jeg også legge til at å boofe speed ikke er så overlegent effekt messigt enn nasalt, det kommer på litt fortere, muligens bitte litt sterkere og man trenger muligens litt mindre, jeg personlig syns rusen er litt rundere og mer behagelig også av en eller annen grunn
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre hvordan du balnder forholdet om det skal tas rektalt? Hvor mye vann skal jeg blande ut ved f.eks 0.1-0.2?
Vil heller ta lite om gangen også heller fylle på oftere