View Single Post
Sitat av Oslogutt83 Vis innlegg
Takker for svar.

Jeg er ikke lubben men har fett rundt livet som kalles "stubborn fat". Har i tillegg problemer med sexlysten. Selvom jeg kan gå ned i vekt så er det fettet på en måte der uansett. Ikke mye men nesten litt feminin fettfordeling om jeg legger på meg mer fett liksom.

Er det fastlegen som gir arimadex, og hvordan får man det om prøvene sies å være "normale" ifølge fastlegen? Og er det noen bivirkninger på det? Hvor lenge brukte du det før du merket forskjell?

Ble mange spørsmål her.
Vis hele sitatet...
Nøyaktig det samme jeg hadde.

Fett, typisk dame-feit, rundt midjen. Jeg gikk ned til 60kg engang, og allikvell var fettvalkene der. Når jeg målte østrogenet, var det neste tredobla, fikk estrogen-blokker, og etter noen uker så jeg tydelig endring, ble på en måte mye strammere. Jeg slet som faen med å legge på meg muskler når østrogenet var høyt,

Har du fett i brystpartiet og?

Du må dra til en lege og få en hormonsjekk, spør om total testo, fri testo, SBHG og østrogen. Har du målt østrogen? Og kom tilbake til meg, så skal jeg se på tallene.

Du må ikke ta Arimidex, alle estrogen blokkere her til lands funker like bra, men du må ta små mengder, siden de funker såpass fort. Innen 3-4 uker ser du klar forskjell vil jeg si.

Jeg anbefaler å ta en hormonprøve hos fastlegen, og er østrogenet for høyt, drar du til en privat urolog(ColoseumMann) og be om estrogenblokker. Dem tar deg seriøst der, fastleger har null peiling.
Sist endret av cansas; 19. juni 2020 kl. 21:54.