View Single Post
Sitat av Freespirit Vis innlegg
Revolut og skrill funker veldig bra. Kan brukes i norske butikker uten store avgifter
Vis hele sitatet...
Skrill kjenner jeg ikke, men har brukt Revolut noen år og for en tid tilbake ble de "godkjent bank". Da husker jeg de sendte ut noe om rapportering og det ble nye runde med innsending av pass og greier selv om både konto og kort hadde virket i ett år eller to alt.

Så ville nok enten dobbeltsjekka Revolut for såvidt jeg husker så blir det rapportert inn overføringer til konto'n din. Mulig kanskje at det bare gjaldt briter, jeg husker ikke 100%. Men dobbelt sjekk slik at du ikke ender opp med straffeskatt og masse trøbbel.

Jeg bruker revolut primært fordi det er så enkelt, kan sette opp burner-kort eller virtuelle kort også. Har masa på de om å få de til å sette opp ett virtuelt kort til hver online tjeneste man bruker som kun tillater det selskapet å belaste kortet og sist jeg peste de på kundeservice på det sa de at det er til vurdering kanskje for neste år. Genialt om de gjør det. Da kan man feks sette limit på beløp, eller bruker burner-kort på trail medlemskap osv. Ja nei dette ble masse off topic.