View Single Post
Trådstarter
14
Mente ikke 8 uker på hyttetur, men 1 uke i uke nr 8. Til deg som skrev det over her

Det ble en veldig fin tur. Men nå er det slutt mellom meg og typen. Det raknet helt for oss begge på et eller annet tidspunkt, og begge begynte å ruse seg igjen. Han drakk og tok masse benzo, jeg røyka. Alt raste rundt meg og forholdet gikk i vasken. Jeg har brukt mye tid på å komme meg litt ovenpå igjen, og innser nå at jeg ikke kommer til å fullføre skoleåret. Men det gjør egentlig ingenting, jeg har masse tid. Har røyket 10g grønt siste uka, men ikke rørt noe annet siden starten av februar. Har bestemt meg for å slutte helt med røyk også om noen uker, men merker at jeg ikke helt har den motivasjonen jeg trenger. Det er jo ¨bare¨ hasj... Er uansett veldig fornøyd med at jeg har lagt vekk makka, kola og benzo. Å gå av benzo må være den heftigste gjørma jeg noen gang har stått i. Kroppen skriker fortsatt etter pillene.

En kompis som ba meg på knips i stad. Jeg sa først ja, men så nei. Jeg kan IKKE det. Jeg ba han også om å aldri spørre meg igjen. Litt stolt over meg selv for det egentlig, jeg har alltid elsket knips.
Sist endret av barelitt; 3. mai 2020 kl. 04:10. Grunn: skrivefeil