View Single Post
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
183
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Hvis du blir 100% økonomisk selvstendig, og er smart, så kan du gjøre hva du vil.
Mange bruker et helt liv på å lære seg det, andre lærer seg det tidlig, andre lærer det aldri.

Er det en ting folk burde pressa på meg tidlig så var det viktigheten av penger.

Skaff deg en jobb, etter to lønninger vet du kanskje at du kan stabilt holde på den, da kan du skaffe deg en leilighet

Så kan du sitte i den leiligheten og blaze, bli kriminell, deale, røyke og dyrke alt du bare klarer
Hvis du vil det, pule dame blir rutine, de tynne med silikon og masse brunkrem i trynet

Men mange våkner opp etter et par år med dette og får seg utdanning, bedre jobb, fast dame og barn

Det er en "transitt" en midlertidig tilstand, det er ikke den dypere meningen i livet å jobbe med noe bare for å kunne
komme seg hjem, røyke seg fjern og game

Hvis du greier å bli økonomisk selvstendig, så kan du gjøre hva du vil med livet ditt innenfor store frie rammer
Hvis du fucker opp nå så koster det deg så mye i det lange løp
Vis hele sitatet...
Avskyr alt kriminelt, men jeg digger hasj (med måte). Og det er derfor jeg ikke er så veldig fornøyd med ruspolitikken/synet på hasj i Norge. Ble jo catcha med hasj og alle oppførte seg som om jeg var avhengi eller tokk noe sterkere saker. Det å kunne bodd i et land hvor hasj var akseptert hadde jo vært koselig, men ikke det viktigeste.

Egentlig har jeg ikke så sykt lyst til å leve ett «standar norsk liv». Jeg vil spice ting litt opp, oppleve verden, bo i ett eller flere land, osv. Om jeg får meg et ekteskap og barn kan jeg ikke si noe på (ihvartfall ikke enda). Men poenget mitt er at jeg vil oppleve, ikke bli en kriminel tulling.

Du snakker om økonomi. Der er jeg helt enig, jo tidligere jeg blir økonomisk sikker, desto bedre blir livet. Det å ha masse gjeld er vel no drit, så jeg vil prøve å ta opp så lite eller helst ikke noe lån. Jeg utdanner meg prosess operatør så jeg har jo mulighet for å jobbe litt overalt (alle steder med fabrikker). Olje rafinering ligger det jo drit mye penger i. Problemet med dette er at det koster flesk å ta flyturer fra land til land (altså jeg måtte bodd i Norge).

Sitat av hand_model Vis innlegg
Hva er sjangsen for at de sitter i Amsterdam og gjør det samme som vi holder på med her?

Fra useriøst til helt meningsløst:

Assa, jeg klarer ikke la være å tenke at duden eller HASH_CAT her viser interesse for noe i det minste? Hvorfor skal alle få på plass alt på samme vis og på samme tid og i samme tempo?

Jeg håper inderlig at HASH_CAT finner en skikkelig digg løsning på det hele som fører til videre interesse og nysgjerrighet for livet og det hele, det er vel det jeg føler jeg kan bidra med synes jeg, da.
Vis hele sitatet...
Bare jeg som ikke klarer å tolke dette?

Sitat av Lurifaks1 Vis innlegg
Praha Fant frem til en bar der hvor man måtte bli sluppet inn av personale, det var kjempe mørkt der inne og når vi spurte bartenderen pent gikk han bort til en dude som satt innerst i et hjørne med hunden sin i mørtna... Og kom tilbake med noe sabla fint grønt. Vi fikk lov til å rulle å røyke ved bordet, og la merke til at de hadde kamera overvåking på utsiden av inngangadøra sikkert for å slippe å åpne til folk i uniform.
Vis hele sitatet...
Praha høres mere ut som en ferieplass (min mening). Har jo aldri vært der. Praha er litt for langt unna Norge for min smak.
Sist endret av Hash cat; 2. mai 2020 kl. 09:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.