View Single Post
Sitat av hand_model Vis innlegg
HEYA.

Jeg trenger input. Jeg er annerledes. Jeg er blitt en fattig og ubrukelig dass synes jeg. Hva skal en gjøre da, lage rap?

Tegner, kjører skateboard, kjøper bruktklær, lager animasjoner, hører på trap, elsker weed og vet veldig godt hva jeg ikke synes noe om. Hakke jobb. Jeg har dessverre vært uheldig å være med mennesker som likte psykedeliske stoffer....
Vis hele sitatet...
Du skriver jo prikkfri norsk, bortsett fra de unødvendige engelske ordene du strør rundt deg med, så helt håpløs kan du jo umulig være.

Da jeg hadde en fot på skråplanet som 21-åring for 397 år siden, begynte jeg å trene. Jeg ble dratt med av en kompis og jeg så ikke helt vitsen i starten. Men fungerer kroppen, så fungerer hodet. Og så livet litt etterhvert. Vet det høres både besserwissersk og "kleint" ut (eller hvilke kule ord om sånt som ungdom bruker nå til dags), men om trening er uakseptabel adferd i din lille andedam, så trenger du jo ikke avsløre det for noen. Ikke trenger du noe utstyr heller for å småløpe lange skogsturer langt fra folk om du ikke vil bli sett. Ta med to bananer, en vannflaske og løp ut nå!