View Single Post
Sitat av bennnern Vis innlegg
Jeg vet at ingen i denne tråden har kalt noen toksiske. Det går fint an å lese setningen du siterer uten å ende opp med den oppfatningen. Det er nesten som du ønsker denne feilforståtte offerrollen.
Vis hele sitatet...
Virkelig, virkelig, virkelig ikke.

Her har du ett greit eksempel:
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke helt se at det myoxo sier her rammer spesielt menn? Både menn og kvinner opplever vel utroskap? Hvorvidt man anser det som en big deal vil vel variere. Jeg vet ikke sammenhengen dette er tatt fra, men det virker som noen bruker utroska som unnskyldning til å begå lovbrudd. Slik jeg leser det sitatet er at utroskap er bedritent gjort, men at man ikke kan gjøre så mye mer enn å gå fra vedkomnende. Man kan ikke tvinge noen til å være trofast. Mer at dette er uten kontekst, så myoxo må gjerne rette på meg hvis jeg leste det galt. Ser virkelig ikke hvordan det er rettet mot menn spesifikt.

Har du noen eksempler på at det er sosialt akseptert å lure noen til å tro at de er far til ungen sin?


Ellers så har jeg vanskelig for å forstå helt sammenhengen i det du mener. Det virker som om du synes det er dumt at menn ikke får snakke om følelser som er viktige for dem, og samtidig mener du det er galt når jeg sier at menn må få lov til å snakke om følelsene sine? Hva er det du er uenig i her?

Sitat av EzreaL Vis innlegg
Forventningen om at menn skal bøye seg i denne tråden.
Vis hele sitatet...
Kun de mennene som er enig med deg, da eller? De andre mennene i tråden kvalifiserer kanskje ikke til å kalle seg ekte mannete mannemenn? Isåfall gjør du en utmerket jobb med å eksemplifisere problemet vi snskker om
Sist endret av *pi; 28. april 2020 kl. 19:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.