View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man blir ikke sånn av en valium, og er du glad i piller spiser du det gjerne flere ganger i uka. Jeg har to guttekompiser som begge lyver for damene sine på hver sin måte. Fester hver helg på byen og tar piller og sier de bare var med venner røyka og sovna. Så ringer dama på morgenen når vi har nash og er bekymra og jeg hører bare de sykeste unnskyldningene....og de godtar det. Kommer hjem med blomster og lager middag senere. Selv er jeg så glad for at kjæresten min sier alt og ikke forteller meg hva han tror jeg vil høre. Ærlighet betyr alt, og da kan man godta mye. Synes bare det er trist at han lyver for deg...men hadde du godtatt at han fortalte deg sannheten?
Vis hele sitatet...
Forholdet er slutt, og godt er det. Såklart skal man ikke godta sannheten heller når det er at kjæresten og faren til ungen er en annen enn han har sagt han er, dvs egentlig er en manipulerende rusmisbruker. Han skulle aldri gått inn i et forhold med en falsk personlighet og aldri fått barn når han har et rusproblem. Han burde klippa strengen for lengst.

Vær glad du er kvitt den tunge byrden han der er for livet ditt og nå kan du endelig leve uten å kontinuerlig bli løyet til og barnet ditt slipper en dårlig far