View Single Post
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Jeg legger merke til at hver gang noen konfronterer deg med din egen oppførsel blir du ravende dum og prøver å brute Force deg ut av argumentet med å si at du er sikkert smart, men jeg har faktisk rett her for så å komme med helt feil premisser nok en gang. Det er ingen annen agenda med begrepet enn det det er ment for forøvrig, men din reaksjon og den reaksjonære cadres bæljing generelt understreker jo både meg og Vidarlos poeng over her om at det muligens kan ligge en viss butthurt i å bli konfrontert med egne adferdsmønstre.
Vis hele sitatet...
Jo det er en agenda med begrepet, i likhet med alle andre begreper som inneholder male ditt og datt. The male gaze, mansplaining, man-spreading osv. har alle som formål å kritisere menn og samtidig stenge dem ute fra debatten. Det er hersketeknikker.

Nice argumenter du kom med forresten lol

Det er ironisk at i en tråd som dette hvor menn lufter frustrasjonen sin rundt begrepet "toskisk maskulinitet" som handler om hvor ræva menn behandler andre menn, så kommer forsvarerne av begrepet og kaller kritikerne dumme, butthurt idioter som ikke forstår hva de snakker om. Det er nesten som om dere gjør akkurat det dere påstår å kjempe imot. Yikes
Sist endret av SkurtNilsen; 25. april 2020 kl. 17:43.