View Single Post
Garantert nok av folk som undrer på det samme som deg TS.

Er ikke i samme båt, men har gått ca samme stien, bare bytt ut Aduvanz/Elevanse med Dextro og/eller Adderall så er det nesten helt identiskt.

Samtidig vil jeg si at forrige sommer når jeg hadde en god bøtte full av Dextro så fungerte jeg så optimalt som jeg aldri før har gjort i mitt voksne liv. Til tross for riv ruskende søvnrutine, men med evne til å i det minste slippe max-stuket, evne å løsrive seg fra låsninger, mat&drikke som normalt og sist men ikke minst ; mulighet til å gjøre fysiske anstrengelser uten å frykte for at hjerte eller hode skal eksplodere ved å ta seg en fjelltur eller lignende. Som strengt talt ikke under noen omstendigheter bør gjøres på gateamf.

Jeg tenker som så at jeg en dag kanskje vil få noe så betydningsfullt i livet, at våkenetter opphører. Og sånn sett kan fungere totalt og fullkomment, med resept, uten all dritten, og til syvende og sist akseptere stillhet og sinnsro og kjede seg i fred en og annen dag.

Jeg både tror , håper og jobber med å få det til, samme hvor mange bedritne tider som skulle måtte komme før man kanskje lykkes.