View Single Post
Om du har en kundekrets av folk du kjenner som har penger, eller betaler tilbake lån fort hver gang tjener du lett penger og er ganske trygg. Men driver du å selger til folk du ike kjenner står det plutselig to politimenn kledd ut som narkomane foran deg og du gir de dopet rett i henda på dem. Så det er som alt annet, du må være smart, og flink til det du driver med. Men de fleste jeg kjenner som selger, bruker det stoffet de selger selv hele uken, og tjener ikke noe utenom at de kan ruse seg gratis hver dag. For mange er jo bare det nok til å gjøre det.

Men skulle jeg solgt noe ville jeg for det første bare solgt hasj, andre stoffer ødelegger folk sine liv veldig ofte, og potensielt dreper noen av kundene. Selger du speed får du telefoner døgnet rundt fra folk som kanskje ikke har penger engang. Men å selge hasj, i stor skala, dvs å selge til de som selger små mengder til røykerne, er den riktige måten å gjøre dette på. Da har du en fast kundekrets av folk du kan stole på, og du treffer ikke masse folk for småpenger. Du møter heller noen få folk, som du tjener skikkelig mye på hvert møte med=)

saviour